ساعت: 19:31
تاریخ:1403/2/17
   

دوم اردیبهشت سالروز بزرگداشت زمین پاک گرامی باد



امروزه دفع زباله و پسماندهای روزمره مردم یکی از چالش های بزرگ شهری محسوب می شود که در کشورها و شهر های مختلف از روشهایی استفاده می گرد که در بر خی موارد اصولی و پیشرفته بوده و در موارد دیگر روش های سنتی و نه چندان مناسب است.
یکی از مواردی که در شهرهای بزرگ و پیشرفته مطرح است استفاده از سیستم شوتینگ زباله ابتدا در ساختمان ها و سپس با اتصال به یک شبکه بزرگ شهری است که زباله ها را بصورت متمرکز جمع آوری و سپس بازیافت نمایند. یکی از مهمترین مزایای سیستم های مکانیزه جلوگیری از آلودگی و رعایت بهداشت در محیط زندگی شهر وندان است.
بازیافت زباله نیز مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.
-1 دفع زباله نیازمند امکانات ، هزینه و فضا می باشد که با بازیافت تا حدودی این مشکلات مرتفع می گردد.
-2 دفع زباله علاوه بر آلوده کردن محیط زیست و ایجاد اختلال در آن روش مناسبی نیست چرا که بر خی از زباله ها غیر قابل بازیافت هستند و یا اینکه بازیافت آنها ممکن است میلیون ها سال طول بکشد.
-3 بازیافت زباله اشتغال زایی و تولید ثروت را به همراه دارد و سبب می شود تا منابع زیر زمینی که غیر قابل تجدید پذیرهستند کمتر استفاده گردند.
در کشور ما نیز از استفاده از سیستم شوتینگ در ساختمان های چند مرتبه ، هتلها و بیمارستان ها مرسوم است اما در موارد دیگری نیز بندرت استفاده می گردد.
گروه صنعتی برسا اولین و تنها تولید کننده انواع سیستم های شوتینگ با داشتن گواهی استاندارد در ایران می باشد که تا کنون موفق به صادرات این محصول به کشورهای همجوار نیز گردیده است.  

 

عضویت در خبر نامه
نام:
ایمیل:
تلفن همراه:
کد امنیتی
Copyright © 2016
کلیه حقوق مادی ومعنوی این وبسایت محفوظ و متعلق به گروه صنعتی برسا می باشد